Zákaznická linka

rwe_ds_contentpage_kontaktni_system.jpg

Prostřednictvím NONSTOP zákaznické linky můžete získat informace a řešit Vaše požadavky související s dodávkou energií bez nutnosti osobní návštěvy kontaktního místa. Ochotně Vám zodpovíme Vaše dotazy nebo vysvětlíme nejasnosti.

telefonické spojení: 800 11 33 55
zákaznická linka je Vám ZDARMA k dispozici
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
(nejrychleji Vás obsloužíme 11:30 - 16:30 v pracovních dnech)
e-mail: info@gasnet.cz


Telefonické spojení ze zahraničí: +420 533 330 001

 

Co lze vyřešit nebo získat na NONSTOP zákaznické lince?
  • informace o fakturaci a platbách (vysvětlení faktury, přepočet objemu spotřebovaného zemního plynu z m3 na kWh, vysvětlení cen, atd.)
  • změny ve smlouvách (úprava výše a četnosti záloh, změny platebního styku, atd.)
  • reklamace
  • vysvětlení postupu při připojení nového odběrného místa, převodech odběrných míst
  • informace k odběru elektrické energie
  • postup ke změně dodavatele
  • poradenství v oblasti využití zemního plynu a elektrické energie
  • informace o dalších kontaktních místech a našich partnerech
  • informace o odečtech a nahlášení odečtu
  • odkup plynovodní přípojky
  • informace o probíhajících kampaních
  • innogy KARTU, díky které je možné uplatnit slevu na vstupenky do kina a skipasy
  • zrušit zasílání nabídek a jiných marketingových sdělení

Požadujete-li konkrétní informace týkající se Vašeho odběrného místa, připravte si, prosím, Vaše zákaznické číslo (je uvedeno v levém horním rohu faktury). Bez tohoto údaje Vám budeme moci poskytnout pouze obecné informace.


nahoru