Zákaznická linka

Prostřednictvím NONSTOP zákaznické linky můžete získat informace a řešit Vaše požadavky související s dodávkou energií bez nutnosti osobní návštěvy kontaktního místa. Ochotně Vám zodpovíme Vaše dotazy nebo vysvětlíme nejasnosti.
telefonické spojení: | 800 11 33 55 zákaznická linka je Vám ZDARMA k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (nejrychleji Vás obsloužíme 11:30 - 16:30 v pracovních dnech) |
e-mail: | info@gasnet.cz |
Telefonické spojení ze zahraničí: +420 533 330 001
Co lze vyřešit nebo získat na NONSTOP zákaznické lince?
- informace o fakturaci a platbách (vysvětlení faktury, přepočet objemu spotřebovaného zemního plynu z m3 na kWh, vysvětlení cen, atd.)
- změny ve smlouvách (úprava výše a četnosti záloh, změny platebního styku, atd.)
- reklamace
- vysvětlení postupu při připojení nového odběrného místa, převodech odběrných míst
- informace k odběru elektrické energie
- postup ke změně dodavatele
- poradenství v oblasti využití zemního plynu a elektrické energie
- informace o dalších kontaktních místech a našich partnerech
- informace o odečtech a nahlášení odečtu
- odkup plynovodní přípojky
- informace o probíhajících kampaních
- innogy KARTU, díky které je možné uplatnit slevu na vstupenky do kina a skipasy
- zrušit zasílání nabídek a jiných marketingových sdělení
Požadujete-li konkrétní informace týkající se Vašeho odběrného místa, připravte si, prosím, Vaše zákaznické číslo (je uvedeno v levém horním rohu faktury). Bez tohoto údaje Vám budeme moci poskytnout pouze obecné informace.