ODORIZAČNÍ A DÁVKOVACÍ SYSTÉM ODETTA

- dávkovací zařízení
- propichovací zařízení
- technologie pro plynárenství

Více

SERVIS PLYNOVÝCH SPOTŘEBIČŮ

Pravidelná údržba a servis plynových kotlů a ohřívačů. Vlastní servisní tým, rychlé sjednání termínu návštěvy.

Více

ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST O STANOVISKO K EXISTENCI PZ

Pohodlné a přehledné řešení žádosti. Významná úspora času (šetří čas i peníze). Možnost podání žádosti 24 hodin 7 dní v týdnu.

Více

VYTYČENÍ A KONTROLA KŘÍŽENÍ PZ

Vytýčení plynárenských zařízení poskytuje innogy zdarma na základě zmocnění jménem provozovatele distribuční soustavy.

Více

POHOTOVOSTNÍ LINKA 1239

Hlášení o poruchách na plynárenských zařízeních a poruchách na dodávkách zemního plynu jsou přijímána přednostně na telefonním čísle 1239, které obsluhuje dispečink innogy nepřetržitě 24 hodin denně.

Více

KONTAKTNÍ SYSTÉM

Přehledná online aplikace na rychlé vyhledávání kontaktů podle druhů činností a lokalit.

Více

nahoru