Reklamace a stížnosti

Je nám líto, že jste se dostali právě na tuto stránku.

V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci.
Budeme rádi za všechny Vaše podněty ke zlepšení.

 

Reklamace můžete vyřídit:

  • osobně na kontaktních místech
  • písemně dopisem na adresu:
    innogy Zákaznické služby, s.r.o. 
    Plynární 2748/6 
    702 72 Ostrava - Moravská Ostrava
  • e-mailem na info@innogy.cz

Pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
o ochraně spotřebitele je příslušným orgánem Česká obchodní inspekce. 
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
T +420 296 366 360
www.coi.cz

Vaši reklamaci se samozřejmě budeme snažit vyřídit co nejdříve a ve Váš prospěch.

O výsledku reklamace Vás budeme informovat.


nahoru